Op donderdag 18 april ging WAWWA van start in De Tank. 

Als kunstenaar is het een must om een goede eerste indruk te maken met een website. Maar hoe vermijd je curatorentaal als je over jezelf als kunstenaar schrijft? Waarom is een website nuttig voor kunstenaars in tijden van Instagram en Facebook? En hoeveel kost zo’n website? 2 experts bogen zich zowel over het technische als over het inhoudelijke van dit verhaal.

Bart Vinckier (Tank-resident en digital marketeer bij communicatiebureau d-artagnan) lichtte alle technische zaken toe i.v.m. opbouw en structuur van een website.
Michiel Denys (communicatieverantwoordelijke bij Het Entrepot) toonde aan dat schrijven over jezelf of over je werk niet per se met een curatoriële insteek hoeft.

WAWWA N°1: Workshop copywriting voor kunstenaars from MichielDenysHetEntrepot

 


▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We Are What We Are?

Dat is een nieuw initiatief gedragen en georganiseerd door De Tank-residenten. Het is de bedoeling om een maandelijks event te organiseren in de tentoonstellingsruimte van De Tank.

Elk event zal inhoudelijk gedragen zijn door, of komt tot stand vanuit de vraag of de interesses van de residenten. De uitwerking ervan kan zowel resulteren in een expo, performance, lezing, workshop, etc en is ook toegankelijk voor niet-residenten.

Meer info over De Tank op www.detank.be